DOBRODOŠLI NA MOJEM BLOGU!

KOMENTARJI SO VSEKAKOR DOBRODOŠLI !!!

NAMIG:
KLIK NA FOTOGRAFIJO, DA JO POVEČAŠ

ŠOPEK ( DIVJI ŠPARGLJI )

torek, 18. maj 2010 ob 13:16

8 komentarji

  1. Lep šopek. Si ga ti nabral?

  2. Unknown Says:

    Krasen šopek. A si ga že pojedel?

    Jaz že 100 let nisem jedla divjih špargljev, ponavadi sem jih jedla z jajci. Njami! Se mi kr sline cedijo.

  3. Unknown Says:

    Ne, ne nabiram špargljev predvsem zaradi robidevja in kač.
    Hvala za komentar!
    LP Marjan

  4. Unknown Says:

    Andzica, malce si me prehitela s komentarjem:)
    Divje tudi mi ponavadi pripravimo z jajčki. Na oljčnem olju prepražim strt strok česna, da olje dobi aromo, nato ga odstranim, popečem malo pancete ali tudi hamburške salanine, da postane malo hrustljava, dodam drobno sesekljano čebulo, kozarček vina(ne kozarec, kozarček), dodam šparglje, in ko se lepo podušijo, vmešam jajčka, vendar le toliko, da jed ostane še vedno sočna in ne izsušena.
    Uh, sem se razpisal na to temo.
    Odpremo kulinarični blog? ;):):):)
    Hvala za komentar,
    LP Marjan
    A,ja, pa sol in poper ne pozabit po potrebi ;)

  5. Unknown Says:

    Hvala za cel recept.

    Jest sem za, da odpremo en skupen kulinarični blog, ampak bi ga moral kdaj pa kdaj tud skupaj stestirat. Če dodamo še Irenin šnopček, bi se po moje imel fuuul luštn. :):):)

  6. Unknown Says:

    Kdo bo pa potem fotkal?
    :) :) :)
    LP Marjan

  7. Unknown Says:

    Ups, sej res, na to sem pa čist pozabla. Glej, bomo dal fotkič na stativ in vse lepo v naprej nastavl, pol pa sam vsake tolk stisnl na daljinski spožilec. To bomo pa že zmogl. Ni hudič, nekej bo že ratal.

    Sicer pa važn, da se bomo mel fajn. :):)

  8. Unknown Says:

    :) :) :)
    LP Marjan