DOBRODOŠLI NA MOJEM BLOGU!

KOMENTARJI SO VSEKAKOR DOBRODOŠLI !!!

NAMIG:
KLIK NA FOTOGRAFIJO, DA JO POVEČAŠ

ŠE NEKAJ ROŽIC IN PLEVELA...

ponedeljek, 10. maj 2010 ob 16:34






























6 komentarji

  1. 2,3 Najlepši ostrina in kompozicija štima, kaplje se super podajo, torej JA.

    Lp Marko

  2. Unknown Says:

    Zakaj JA?
    Saj nisem na "Slovenija ima talent"
    potem bi rabil tri jaja :):):) ;)
    Hvala za komentar, pa brez zamere, malo heca mora bit, da si popestrimo malo življenje. ;)
    Hvala še enkrat!
    LP Marjan

  3. Unknown Says:

    Na, še en JA. Saj veš, 2 JAja sta dovolj za vstop v naslednji krog. :)

    Me pa zanima, kje si na teh fotkah našel plevel? Jaz ga nisem vidla. :)

  4. Unknown Says:

    2,3,4,6 so zagotovo plevel, za tiste ki jim to na urejenem vrtu naj nebi rastlo.
    Zna pa biti plevel veliko krat bolj zanimiv, kot pa marsikatera orhideja in še kaj drugega.
    Čakam še tretji JA, sicer zbrišem celoten blog!!!
    ;););)
    Andzica, hvala za komentar in dobrodošla na mojem blogu!
    LP Marjan

  5. Hehe, JA!!!

  6. Unknown Says:

    He, he Irena, hvala, rešila si moj blog.
    LP Marjan