DOBRODOŠLI NA MOJEM BLOGU!

KOMENTARJI SO VSEKAKOR DOBRODOŠLI !!!

NAMIG:
KLIK NA FOTOGRAFIJO, DA JO POVEČAŠ

Oooooo,...

ponedeljek, 10. maj 2010 ob 14:48
... KAKŠEN OBJEKTIV PA IMAŠ TO?
No, prva asociacija, ki mi je prišla na pamet ob pogledu na fotko... ;)

6 komentarji

  1. Več globinske ostrine motiv bolj na desno, ta muha mi ni všeč brez zamere slab makro

    LP marko

  2. Unknown Says:

    Bravo Marko, to cenim, da ne bo tu gor vse oh pa sploh...
    Pa vseeno, pogledov na fotografijo je toliko kolikor je malarjev. Torej sto malarjev, sto različnih pogledov, sto različnih mnenj.
    Videl sem že veliko dobrih macrov, in ta jim ne seže niti do gležnja, česar se dobro zavedam.
    Spreminjal pa tu nebi prav nič glede na naslov, kompozicijo, ostrino na obrazu muhe, pa tudi dof mi tu paše tak kot je.
    Hvala za komentar!!!
    Še enkrat hvala za konstruktivni komentar!
    LP Marjan

  3. Kljub vsemu je dobra, glava muhe ima lepo ostrino. Vem, v kakšnih razmerah si jo poknil, se vidi po barvah.:) Tukaj z višjo f in brez fleša ne moreš nič. Če pa zvišaš iso, bo šumela. In fleš naredi odsev, z odbojnikom je težko... Malo bi pridobil edino, če bi jo slikal s strani. Važno je, da si dosegel, kar si ti hotel.

  4. Unknown Says:

    Torej, slikano je z dodatno Raynox 250 lečo, kar je za večji dof preveč, saj je dioptrija +8.
    Igral sem se in experimentiral.
    Kljub temu mi je glede na ostrino bila fotka všeč, naslov pa kar tako padel zaradi pogleda muhe, oziroma izbuljenih in predvsem ostrih oči.Slikano pa iz roke, tako kot vse moje fotke.
    Ja, pa vršičkov NISEM pil prej:);)
    Hvala za komentar!
    LP Marjan

  5. Hvala za podrobno razlago. Vem, da z raynox lečami izgubiš globino. Sicer bi pa morda smrekovi vršički samo še dodatno umirili roke.:)))

  6. Unknown Says:

    He, he, sedaj sem se pa od srca nasmejal (na račun vršičkov).
    Saj ni stresena?!?
    LP Marjan